vineri, noiembrie 13, 2009

Si daca dragoste nu e ,Parca e bine !


Am ajuns zilele astea la concluzia ca n-are rost sa te implici in relatii de ‘’durata’’ fiindca nimic nu rezista la nesfarsit.Si in final,tot tu esti aia care sufera…N-are rost sa lupti pentru ceva ce ori nu mai merge ori nu merita.
Sa fim seriosi acum..in relatiile de lunga durata la un moment dat intervine monotonia.Si tu ca o fata indragostita pana in varful urechilor incerci sa remediezi situatia prin toate metodele posibile…adica in traducere tragi ca dracu de relatie fiindca ai impresia ca lumea nu exista fara El…ca doar El stie ce e mai bn pt tine…ca fara El nu te descurci si alte tampenii de genul asta.Cum sta situatia de fapt?In timp c tu iti pierzi noptile si zilele gandindu-te toata ziua ,comparand ce faceai la inceputul relatiei de el nu era rece .El,marele macho deja se gandeste cum sa scape de tine sau cum i-ar sta langa tipa aia blonda pe care a vazut-o alaltaieri.Asta in cazul bun.In celalalt caz e posibil sa atenteze eventual la cea mai buna prietena a ta.Nu se stie niciodata.

Parerea mea e ca relatiile de lunga durata se dovedesc in majoritatea timpului o pierdere de timp.Fiindca nimeni si nimic nu iti garanteaza ca in timp ce e cu tine…nu mai ‘’atenteaza’’ la cine stie cate.Si oare cine cade de proasta?
Stiu ca pare ca am o parere cam proasta despre relatii dar momentan n-a aparut nimeni kre sa mi-o schimbe...mai bine spus nu am avut una.

4 comentarii:

^PaWLy spunea...

aia esti tu?;O

^PaWLy spunea...

aia din poza esti tu? ;o

^PaWLy spunea...

scz k ti`am lasat de 2 ori comm da` knd am vz k nu apare am krezut k e o eroare ;))

^PaWLy spunea...

ji tipu` cn e?:>