joi, noiembrie 26, 2009

Mi-am piedut rabdarea

Am sa incep postul direct,fara introduceri plicticoase sau altele.

De foarte mult timp observ ca pentru voi,cei din jur sunt niste imputiti,care vai doamne va "umple" clasa cu miros, niste cocalari,niste prosti,niste pitipoance, si toate cele; voi sunteti aia raniti sentimental,aia mintiti,aia luati de prosti,aia cu probleme si lista ar putea continua dar nu vreau sa scriu romane.Cum puteti avea tupeul de a-i judeca pe ceilalti din moment ce voi sunteti mult mai rai ca ei?Cum ma nene?Si eu am judecat multa lume,si recunosc ca inca o mai fac,dar totusi,analizeaza-te pe u,aduna niste argumente pentru a pune eticheta pe cineva.Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat niste parinti care mi-au oferit o educatie pe care n-o s-o pierd in veci si mi-au deschis ochii spre o lumea pe care n-o cunosteam.Vorbesc de lumea din ziua de azi.Lumea in care traim.

M-au cam scos din minti chestiile astea azi,pentru ca am petrecut o saptamana analizand mai multe persoane in parte.Si m-am lamurit de toti.Tot ce pot sa zic e …Pacat.Pentru ca printre voi se afla si persoane cu un potential foarte ridicat,insa se lasa condusi de anturaje,probleme de familie sau nu stiu…poate ca sunt mult prea copii pentru a realiza anumite chestii sau poate ca nu vor. : )

Listen:

Un comentariu:

^PaWLy spunea...

adevarat!

da`...azi au scris pe tabla cine mirosea sau am inteles eu gresit! :| ...k eu nu am fost in clasa

ubb >;d<