luni, noiembrie 30, 2009

Esti ceea ce gandesti.


Cine sunt eu?
Un punct minuscul in aceasta lume,
ca o stea printre milioane de alte stele.
Un suflet printre milioane de alte suflete.
O fiinta.
Un om cu sentimente.
Am si eu povestea mea ca toata lumea,
Iar cand eu nu voi mai fii,
O stea
acolo,sus,in indepartatul si infinitul Univers
va straluci pentru mine
in amintirea mea,
printre milioane de alte stele..
Stii,
Eu incerc sa fiu o fire vesela si optimista,
pentru a putea merge mai departe.
Cel putin incerc.
cine sunt eu?
cum sunt eu?.
..sau pe unde voi fi?
cum voi fi?, cine voi fi?
.....prea multe intrebari pt prezent
…nu-i bine sa constientizez unde ma aflu,
caci ma dezamagesc,
insa in acelasi timp,
nu ma pot opri din a ma compara pe MINE cu cei din jur
…ori mai bine zis PE CEI DIN JUR cu mine?
......mai bine neg toate intrebarile si cu ochii inchisi,
necontientizand deci, voi ajunge UNDEVA….
Insa, in cine ma incred eu in drumul asta,
cand nu ma cunosc nici macar pe mine atat de bine,
incat sa ma indrept spre UNDEVA….
…cea mai importanta persoana din viata mea voi fi EU
…cand voi avea deosebita onoare de-a face cunostinta cu
MINE!

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu ti-am adaugat siteul pe www.makeverything.co si pe www.wowjocuri.ro sectiunea parteneri si tu trebuia sa ma adaugi cu siteul www.wowjocuri.ro cu titlul jocuri online te rog sa ma adaugi cat de repede si daca se poate sa nu ma mai scoti mersi mult