duminică, noiembrie 22, 2009

Dar cu mine ce se intampla?!


Si am o stare tare urata. Nu e nimic bine. Nu am ce face, nu mai ies din casa, nu vorbesc, nu schitez niciun zambet, tastez toata ziua sau stau la tv. M-am plictisit. Vreau ceva nou. Vreau sa simt, sa miros, sa gust, sa aud, sa zambesc… Parca stau, cu privirea pierduta, si toti trec pe langa mine , in graba, neobservandu-ma. Parca timpul se scurge asemenea picaturilor ce se preling pe geam, amintirile din intreaga vara parca imi trec prin minte cu o rapiditate prea mare pentru a ma bucura de ele, parca vorbesc si nimeni nu ma asculta. Ma simt atat de mica intr-o lume atat de mare, vreau sa cresc, vreau sa fac din doi, unul; si sa insemn ceva, sa mi se sopteasca si sa fiu luata pe sus. Vreau sa ma fac ascultata, vreau sa fiu chemata, iubita, simtita, auzita. Vreau sa traiesc clipe minunate si de neuitat alaturi de cei pe care ii iubesc. Vreau sa ies din starea asta de cacat. Vreau ca cineva sa ma inteleaga, sa ma asculte, sa ma lase sa ma privesc in ochii lui. Vreau sa nu mai fiu mintita si uitata. Vreau ca cineva sa ma priveasca cu dragoste, sa ma stranga in brate, sa imi sarute ochii inundati de lacrimi si sa fiu incurajata.Vreau lucruri simple. Parca prea multe, sau nu.

Niciun comentariu: