miercuri, noiembrie 18, 2009

Coincidenta...sau destin?


Azi nu am fost la scoala.De aseara aveam o durere de cap insuportabila,pur si simplu ticaitul ceasului ma enerva si-mi provoca durere.Bine-nteles ca nu am mers la scoala,si pe la 14 am fost la doctor.

De ce coincidenta?Pai dupa ce m-am despartit de el,si am trecut peste,parca inca ii mai simt dorul,parca imi mai doresc sa glumesc cu el,parca mi-e dor sa-mi povesteaca despre el si intamplarile lui in 24 de ani...

Sa revin la momentul cu doctorul...am ajuns inaitea doctorului,ascultand Lifehouse-You're everything in casti,se deschide usa de la intrare...da,era el,blondul meu ...Nu stiam cu sa reactionez,ce sa-i spun...
-Hei,ce cauti aici?(bullshit...bravo Alina,alceva nu puteai sa spui :| )
El venise pt tatal lui...
-Buna Alina!Ce faci?Oh,ai telefon ca al meu!(bullshit din nou,frate chiar nu vroiam sa vezi asta,nu de alta da arata a suferinta totala...)
-Da,se pare ca tata are aceleasi gusturi ca ale tale ;)) (SALVAREEEEEEE!!!)A fost cadou din partea lui...Hei,tu nici macar nu ai venit sa ma vezi de ziua mea :(...
-Da,eram obosit...(am facut 17 ani baiete,nu mai tine ...) Oricum sunt de domeniul trecutului...
-Crezi?!
Venise randul meu sa intru la doctor...
[...]
Am plecat acasa,cu o scutire si o reteta in mana...

Un comentariu:

Andea spunea...

Las' k trece :)!

>:d<