luni, noiembrie 02, 2009

Bataie de joc

xxzy: invata sa iti tii gura .....

xxzy: si sa nu mai fii invidioasa


Da,2 propoziti,11 cuvinte,40 de litere,a fostd e ajuns sa'mi dau seama cat de josnica poate fi rasa umana...ce tais ascutit are,cat de adanc te poate strapunge si cata durere iti provaca...

Si ma intreb de ce,de ce atunci cand vrei sa faci bine,tot tu esti acela ce faci rau,neintentionat...de ce cei pe care ii ajunti profita de acest gest si devi mai rau ca o carpa...de ce?!


Nu sunt invidioasa,nu port pica nimanui,nu i'am sapat nimanui groapa...da,sunt momente in viata cand te'ai vedea in locul altcuiva si ti'ai dori macar un sfert din fericirea lui,pentru ca tu nu ai parte de ea,pt ca Doamne Doamne nu ti'a daruit totul hop top,si ai de urcat treptele vietii,k sunt mai multe sau mai putine,asta depinde. Si nu e vina mea ca sunt asa,nu e vina nimanui,dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu cea invidioasa sau cea care vrea raul.Si nu sunt perfecta,nu vreau sa fiu...Fiinta umana este construita din calitati si defecte,nu exista perfectiune,si daca ar exista,acea creatura nu va fi om. Poate am gresit,dar nu intetionat....


Incercati sa nu mai catalogati oamenii dupa aparente,dupa vorbe auzite din sat.Asta e...lumea nu poate fi schimbata,nici de mine nici de altii...

Ii multumesc cuiva care e departe,dar care mi'a deschis ochii si prietenilor care ma accepta asa cum sunt

Niciun comentariu: