vineri, noiembrie 27, 2009

Şi ne zâmbeam când plănuiam să cucerim vestul

A avea incredere oarba se poate interpreta in 2 feluri :

- Sa ai incredere in acea persoana orice s-ar intampla si sa nu ai o urma de indoiala
- Sa ai incredere in acea persoana si sa fii folosit in mai multe feluri (pacalit)

Iar eu ma regasesc in al 2-lea fel. De ce? Pentru ca am vrut doar sa-mi fie bine,sa iti fie bine,sa NE fie bine,NOUA! Dar ma pacaleam singura.Credeam ca esti diferit,chiar daca imi vorbeai despre fostele tale prietene ca despre cele mai mari "aspiratoare de bani" sau nu se implicau in relatie.Mititelu' de u(aici vorbind si la propriu si la figurat, metru jumate ce esti).Stii ce esti?! O persoana care nu vede ce are langa ea,un gelos,un nesatul.

Esti un vanator de p*zde,ajungi sa te injosesti la cele mai mari haite,copile de 15 ani,fosta ta prietena,care te iubeste si vine la tine de cate ori ai tu aceea pofta.Esti mai josnic decat un animal care isi vaneaza prada,macar ea isi cauta cea mai carnoasa,tanara si proaspata "masa".Nu vaneaza hrana stricata,bolnava sau resturi,mancate de alte animale si apoi de muste.Tu in schimbi aspiri la orice fata cu "pasarica bubuita".Nu conteaza ca'i nespalata,urata sau ca multi,foarte multiii au exploatat-o inainte.:)

Si eu ce fac,sunt de acord,pt ca ai si tu nevoii.Dar nu mai sunt eu fata ta buna,la care te intorci,si de cate ori ai ocazie imi spui cat de nerabdator esti,pai sa fi dragule,eu nu sunt rebut ca toate "damele tale de companie".

Si ce frumos ai minti,iar eu naiva,te-am crezut.Si da,erai ochii mei cand nu puteam sa vad,aerul cand ma sufocam,acum m-am trezit.Mi-a placut de tine,acum mi-e scarba

Un comentariu:

eLena. spunea...

majoritatea baietilor asa sunt :|
vor doar sa isi satisfak placerile sh` sa le fie lor bine...zi PA k asa e cel mai bn ;)
iar pe tn vreau sa te stiu fericita
si sti k ma ai alaturi mereu
te iubesc Aly !