marți, noiembrie 24, 2009

Amestec de sens,non-sens,contrasens si dublu-sens.


M-am saturat de engleza.M-am saturat de istorie.M-am saturat de aceleasi haine.M-am saturat sa stau cu sora'mea.M-am saturat de fiecare curva si ratat in parte.M-am saturat sa tac si sa indur.M-am saturat de TOT in general!

Stii de ce am eu nevoie?

De vacanta, o cana de cafea si ceva bun

De o dieta compusa din atingerile si sarutarile lui si un film bun pe care-l pot urmari in viata mea de zi cu zi.

De o reteta pentru a-mi face cat mai fericiti prietenii.

Nu am nevoie de nimeni care nu intra in globul meu de cristal.

Sunt Alina.

Mananc (ne)sanatos,fumez putin(mai bine spus,nu fumez),beau cola de sparg si nu am program stabil.

Intrebari?

Asa ma gandeam si eu.

Inapoi la invatat,maine teza la engleza!!

Niciun comentariu: