marți, octombrie 20, 2009

Such a pretty good mood

Well...abia ce am terminat de facut o compunere stupida la engleza.Mi-a luat ore in sir,multe dictionare si muuuuult stres :)) Nu stiu ce sa fac,as vrea sa o scriu pe blog acum,dar nu am cheful necesar,ma tem totusi ca nu am s-o mai vad,but anyway...nu o voi scrie azi :))

So(inca nu mi-am revenit la limba materna) :)),nu am apucat inca sa-i urez bun venit Andreei in blogosfera,so WELCOME,si bravo ei pt ca are niste posturi si cu siguranta vor mai fii,superbe.
Vreau sa-i spun Paulei si Elenei ca acele timpuri vor revenii in vietile noastre,cu timpul,dar va trebuii sa avem rabdare :) Chiar daca ne-am schimbat,chiar daca viata asta de c***t ne-a facut sa ne schimbam sau persoanele iubite,vom fi,undeva in adancul sufletului,cele mai bune prietene!

Azi?! Super zii,chiar daca am avut 2 lucrari,both la materii de tot rasul :)) latina si mate,am trecut peste,chiar daca nu am fost anuntati de facerea pozelor pt diploma de 10 clase,m-am apropiat mai mult de fete :-x You know,in orice rau exista un bine. :D
Maine,hmm..istorie :)) not so good :-" dar..raul din bine :)) Abia ast sa le pap pachetele fetelor si bineinteles sa beau ceaiul Andreei cu ceapa sau ce-o fi :)) whateva' ..si sucul Paule de mere...facut de ea !! :> Se anunta o zii lunga la sc,mai ales la WC =))) joke :D

So,Good Night! ;x Lav' ya girls!

3 comentarii:

Pauu spunea...

ce dragutzzzzz ;x
da` nu am adus suc de mere :-s
da maine aduc :>
sa vezi acolo...7 sandviciuri, ceai si suc de mere => vremuri cacacioase:))
iubb:*

Andea spunea...

Multumesc pt urarea de buna venit ;;)!

Poop ;> ;*

Andea spunea...

oups :D

bun* :)))!