duminică, iulie 12, 2009

Snapshot

Mdea...nimic nou,aceeasi rutina zilnica. Bine macar ca nu stau prea mult pe acasa (cica),am fost cateva zile la Fagaras,pe la bunici si am avut si e mica escapada pe la Poiana Bv. Dar nu e destul :((, tot ma plictisesc,tot am sentimentul acela de "ceva nou". Dorm si prea mult :)) pentru ca e vacanta, pentru ca orele mele de somn nu sunt motivate de scoala, de-aia adorm cand sunt morta de somn (si asta mai tot timpu' se pare),whateva'. Si ce'i mai aiurea?! PLOUA!! Da,de cateva zile numai asa o tine..ploaie ploaie si iar ploaie...si cand nu ploua se intampla dimineata (la mine,ca la altii deja e "miezul zilei") si dorm,da,trist :)).Vreau sa merg la mare, deja cred ca ajung dependenta de programul zilnic. Vreau sa fac ceva util, ceva de care nu m-am plictisit.Iar de ceva timp sunt foarte melancolica si in acelasi timp foarte nervoasa,oscilez in aceste doua stari.Poate e din cauza ploii,cine stie,dar ceva e sigur,m-am saturat de ploaie pt incat 50 de ani de acum in colo.
In curand am sa scriu despre prietenie.De ce?! Pt ca multi ne confruntam cu ea,unii nu stiu sa o aprecieze,altii sunt luati de fraieri si ajung intr-un final sa piarda batalia.Dar....asta nu stiu cand,poate cand am timp,chef,etc.
Bye si have fun (nu ca mine :P)!

P.S . Titlu este numele melodiei :D




xoxo!

Niciun comentariu: