vineri, iulie 31, 2009

Same me.Same you?

Am o "pofta" nebuna de scris,darrrrr vad ca muschii mei nu sunt de aceeasi parere cu gandurile mele.Ma dor toate,sunt pur si simplu extenuata.Inainte ma plangeam ca dorm prea mult iar de vreo cateva zile m-am dereglat total.

Foarte ocupata,da ciudat :P eu aia care ma plangeam tot timpul ca stau in casa si nu am ce face,da eu,sunt aceeasi doar ca Doamne Doamne mi-a citit blogu' si s-a gandit asa putin la mine :"> Yeah,i'm briliant :)) Lasand gluma la o parte, am avut parte de o sapt. plina (se pare ca incet incet corpul se dezamorteste si degetele sunt fericite sa-mi traduca gandurile,doar ca domnu' netu nu ma sustine deloc,tot picand X( al naibii tu sa fi :-w ) inapoi la oile noastere,deci sapt plina,alturi de persoane noi dar si mai putin noi. Am mers cu cortul,m-am plimbat,am evoluat de la logan =)) (trb neaparat sa specific b-) ),am dormit pe la Ioana,club,sucuri,betii,viteza,trapa,vant,Panini,Cola,tigarii,Codu' Penal,obesii de masini,vant,imbratisarii,mangaierii,indelungii sarutarii,dans pana la extenuare,rasarit,ambreaj incins,frane bruste,nervii,lacrimi,suspinari,dor,atasare,multumire,incantare,dezamagire,sila...s.a.m.d ,si toate acestea intr-o saptamana!

Desi faci pe viteazul cateodata,fumandu-ti clasicul “Mallboro Filther Plus" si racorindu-ti gatul cu clasica “Timisoreana”,simtindu-te calm,stiu ca nu esti tu acela,stiu ca inauntrul tau duci o lupta...dar atat,m-ai atras pt necunoscutul din tine,pt acele sarutari si priviri,pt acele melodii cu versuri de dor de iubire stinsa pe care le asculti orinde ne-am afla,masina,parc,casa,ciudat mi se mai pare...Da,frumos la inceput,dar ce-i frumos devine dureros mai tarziu.Insa sunt bucati din viata.Si cand incerci sa fi deschis,parca ceva de opreste.Dar eu simt ca nu mai pot duce asa povara,da povara,pt ca ma simt mica mica de tot cand sunt in preajma ta,pt ca mi-e frica sa-ti spun sau sa-ti reprosez ceva,pt ca-ti stiu raspunsul,oricat de mult asi incerca...stii?! nu-mi pare rau,dar nici bine,m-am deschis in fata ta,le-am dat frau sentimentelor,pt ce?! sa vi tu si sa profiti :)

Imi pare rau ca nu am ascultat acele vorbe,acele sfaturi,dar de acum am sa le ascult. Mi-am dat seama ca eu ma zbat degeaba,ca numai eu vreau sa fie bine, ca pt tine totul e asa de kiki da miki :-j dar gata,asi fi prea proasta ca sa spun direct,prea oarba sa ma ard iar,nu gata,poate si pt ca vei pleca la tara atat de entuziasmat m-a facut mai indiferenta,la fel cum erai si inca mai esti :)

Si gata :)) m-am apucat de scris pe la 8-9 p.m dar Ionuta zuzulina m-a scos la o inghetata,plus ca aseara nu am inchis un ochii,zbantuiala prin Tequila,dar mi-ai taiat tu elanu' ,si iar revin la tine,ca tie nu-ti place unde e aglomeratie,mai bn ma duci intr-un beci unde e una beata si se onduieste frate de-ti vine rau...da e muuuuult mai bine,ajunse acasa te-ai gandit ca ar fi bine sa vi sa petreci ultima seara pana pleci,cu mine,cica,ca ai dormit ca scandura :-j o nu vai,sa nu intelegeti alceva,dar totusi aveam nevoie de o imbratisare :-< Asa si sa te las pe tine,NU am dormit pt ca a2a zi am fost dadaca,trb sa o ascult pe mamica pt ca am planuri mariiii :D Mi-e foarteee somn (:|



Nanii bun ;*






Niciun comentariu: