luni, iulie 13, 2009

☼Franturi-de-ego☼

Oh da...plictiseala e in toi! Nu,si nu am sa scriu despre prietenie cum am spus in ultimul post,ci despre ce simt eu acum,incepand de la furie,manie,antipatie pana la dor si iubire.

Vreau la mare,vreau la Liberty,vreau oriunde dar departe de acest oras imbacsit.Trist,in ansamblu orasul e foarte frumos,dar oamenii de aici il transforma intr-un loc intunecat plin de ura,de mandrie si-aceasta doar numai în ciudă!Dar noi ne mândrim şi-o-nălţăm mai măreţ.

Si sa revin la mare.Si de ce ma tot plang atat,nu?Pentru ca eu asi pleca si maine,dar nu am cu cine.Toti se plang ca nu-i lasa,ca nu au bani.Pai bai frate daca vrei ceva trebuie sa mai faci si sacrificii,ca nu toate pic din cer fara a face un minim de efort.Nu te lasa ai tai?La 16-17 ani?De ce?Pt ca sigur o data i-ai dezamagit,si-au pierdut increderea in tine,si asta tot din cauza ta.Atunci e momentul sa le demonstrezi ca ti-ai invatat lectia si mai ai nevoie la o a2a sansa.Cum?!Ai ora de intrat in casa? Atunci nu intarzia,vino chiar mai repede cu cateva minute. Nu mai astepta sa fi rugat/a sa faci ceva,i-a chiar tu initiativa si ofera-te sa ajuti. Si cate si mai cate. Asa...nu ai bani? Bun...aici e cel mai usor ;) bai renunta'n pula mea sa mai cumperi in fiecare zi cate-un pachet de tigari,fumeaza cat mai putin,asa economisesti si bani si e si mai bine pt sanatatea ta ;) sau lasa statul la terase,azi stai in parc,fara sa dai 5 lei pe suc/bere.Da stiu nu or sa fie destui bani pt escapada,dar mai ceri ajutorul parintilor, si fi sigur/a ca ai sa fi ajutat/a cand ai sa le spui ca ai si tu ceva bani dar nu destui. Nu e deloc greu,dar voi nu aveti ambitia necesara :( pacat,pt ca mai incolo o sa avem poate alte preocupari nu o sa mai avem timp de iesit,de incalcarea unor reguli/bariere,de feelingul ala de libertate...

Si el...nu e destul ca nu te am langa mine,nu e destul ca nu-ti pot simti buzele umede sarutandu-le pe ale mele,nu e destul ca nu te pot strange in brate si viceversa pana numai avem aer? NU! Te indepartezi usor usor pana am sa te pierd si nu am sa te mai gasesc.Imi spui ca nu trebuie sa-mi dai raportul on&on si apoi ma intrebi daca m-am saturat,nu beibi,sunt cea mai fericita :-j normal,daca tu pe zi ce trece te schimbi tot mai mult,daca imi spui ca te-ai saturat sa tastezi telefonul de zeci de ori pe zi.Dar nu-i bai,asa cum m-am atasat de tine asa am sa te si uit,si poate c-o sa te-ntorci exact ca Lessie,fiindca nu stie nici una sa faca toate acele chestii, trestii, treburi, socoteli ...dar atunci nici un cuvant din sute de mii nu o sa mai alinte ;)Eram dispusa sa-ti ofer totul si mi-ai frant aripile-n zbor. Iubeam sa te ador.Avem atatea planuri si vise,pt ce?Ca tu sa-mi spui ca te-ai saturat...

Sunt simple fragmente din viata...



P.S .pozele sunt facute de la geamul meu :D
P.S.2. maine o sa merg la cumparaturi :)) daca am sa mai am satisfactii sau neplacerii ca datile trecute am sa continui postul in care am scris de cabine de proba si vanzatori :d

Xoxo!

2 comentarii:

Cristi spunea...

Interesante puncte de vedere in cateva randuri :) Intamplator am fost la Liberty, intamplator sunt nascut si crescut in Zarnesti (altfel n-as fi postat vreun comment aici) dar natalizat prin Constanta de ceva ani buni. Vroiam doar sa iti spun ca din marea de oameni prezenti acolo cu siguranta au fost persoane care s-au gandit si la cei care nu au putut ajunge. De la an la an e din ce in ce mai complexa organizarea intr-un sens pozitiv. Asa ca iti sustin punctul de vedere. Quit smoking si puneti bani deoparte. Aveti un an la dispozitie pana la Liberty Parade 2010.

Toate bune,
Cristi

Cristi spunea...

P.S. Am cateva cadre de acolo. Le poti gasi pe http://cristiantamas.blogspot.com