sâmbătă, iunie 13, 2009

It`s so funny how time pass by...

Si uite ca a venit si vacanta. A trecut repede.Anul asta a trecut asa de repede..Si cand te gandesti ca parca ieri a fost banchetul,sau parca ieri am inceput clasa aIXa.

Totul s-a petrecut atat de repede.Am inceput si-am incheiat noi prietenii,am ras si am plans zilnic,am rupt pagini,foi scrise si in final am ramas cu silabe imprastiate aiurea fara sens (pentru ceilalti,pentru noi da),am injurat,am baut,am dormit,am visat,am invatat,am dezamagit (si am fost dezamagiti),am iubit (si iubim),am dansat,am citit,am povestit,am visat.Si toate acestea intr-un singur an, an in care m-am schimbat (sau cel putin asa vreau sa cred),un an pe care nu regret ca l-am trait, an in care am urcat o treapta din viata mea,intrand la liceu,cum s-ar spune "am crescut",un an si momente de ne uitat...

Poate timpul trece dar cu totii stim ca raman amintirile, si acum iti aduci aminte de aceeasi voce calda,aceeasi mana care alina,acelasi umar pe care plangi,aceleasi obiecte si sentimente,aceleasi obiceiuri.Aceiasi.

Am avut visuri,am sperat,am promis,am dezamagit,am mintit,am crezut,am plans,am ras,am uitat si in acelasi timp mi-am adus aminte...


P.S sunt plictisita...azi mi-am propus sa nu ies afara,da' e imposibil sa stau inchisa si sa nu simt adierea usoara a vantului,sa nu simt aerul orasului meu, asa ca am scos capsorul pe geam (stau la etajul 4,si am o priveliste suberba catre munti) si razele soarelui care se pregatea sa se ascunda in munti ma rasfatau,muzica data de note muzicale ca masini,copii,pasarele si frunzele copacilor ma incanta...Azi a fost o zi buna :)


Un comentariu:

PaWLy™ spunea...

ce dragutzzzzzzz :x
te ube` :*