joi, mai 21, 2009

Tu esti cel mai frumos refren din toate piesele mele.

De ce mereu mi-e greu sa incep?Si acum nu ma refer numai la un post pe blog dar si atunci cand trebuie sa scriu in proiect sau vreau sa-i spun ceva cuiva.Poate ca am prea multe idei in cap,poate nu am inspiratie...Acum,sunt fericita dar totusi am un sentiment de teama.Mi-e frica sa nu patesc ca alta data,sa nu se intoarca roata.Sunt nehotarata,confuza,complexata,desi ar trebui sa ma bucur de aceasta perioada. A fost o sapt destul de incarcata si grea.Bine ca am scapat de teze,dar tot nu s-a terminat scoala :( mai sunt 2 sapt,oficial 3(dar vb aia,ultima sapt e degeaba).Maine e vineri si apoi weekendu'.Abia astept...vreau sa mi-l petrec cu el,defapt asi vrea sa-mi petrec tot timpul cu el.Sa-i vad zambetu' atunci cand ma saruta,sa-i vad privirea ochilor albastrii,sa-l simt langa mine,sa-l tin strans in brate si nimeni sa nu ne desparta.Dar de ce tot timpul cand am aceste feeling-uri am si sentimentul de teama...ca el imi daruieste uneori indiferenta,ca nu ma place in egala masura cu cat il plac eu.Doar noi si restu' lumii.Si pe zi ce trece tot mai mult mi-e drag de el si vreau sa fie langa mine.Mi-e tema ca ma voi indragosti de el si apoi voi suferi,dar merita...nimic nu se compara cu clipele cand esti indragostit...o lume perfecta,chiar daca apoi totul se spulbera.Si ma repet,mai bine sa iubesc si sa sufar decat sa nu stiu ce-i iubirea si cat de frumoasa e ea.
Cand nu sunt cu el nu sunt total fericita...imi lipseste,cum unei verii secetoase ii lipseste ploaia.Mi-a spus ca va pleca pe tot timpu'veri...si atunci mi-am dat seama ce inseamna pt mine si cat de greu imi e cand nu-mi e alaturi sa ma faca sa zambesc,sa fiu fericita.Inca nu e sigur de plecarea sa,si sper sa se amane...Si timpul trece tot mai greu,din ce in ce mai greu,si mai greu,si mai greu….toate clipele alea petrecute cu el,care tatoneaza primii fiori ai dragostei,imi dau senzatia de incredere dar si naivitate..Oricum..in momentul de fata,inauntrul meu duc o lupta crancena.Contrastul de sentimente ce contureaza anumite stari in sufletul meu…fericire,tristete,dor,aiureala… este prea dureros.Sper sa domine si sa castige fericirea intr-un final…
Mi-e somn.Pe alta data.
Bye!