vineri, mai 01, 2009

Something I can never have


Ploua...Da,am avut o "pana" de net cateva zile :)) 1 Mai..mi-as fi dorit sa nu fiu aici,in fata pc-ului,ci la mare (da.toata lumea vrea la mare in perioada asta) dar eu vreau ca sa scap putin de agitatia de aici...sa uit de prb(prb putin spus,ci mai bine neplacerile din aceasta perioada),sa dansez,sa fiu LIBERA!Dar nu,o sa stau acasa si am sa ma uit la serial(app.sunt in sez 2),si am sa privesc cum ploua.Sunt singura şi plouă. La fel ca în viaţă. Doar că nu e nimeni care să-mi ceară vreun lucru. Ploaia nu-ţi cere nimic. Cerul nu-ţi cere nimic. Din ce în ce mai rarele zile în care alerg, am acelaşi sentiment puternic. Din ce în ce mai puternic. Că eu sunt singura persoană care mă împinge mai departe. Mereu mai departe.Si mi-am dat seama că niciodată nu o să-mi cadă nimic din cer. Nimic din stele. Sunt doar picături de ploaie.

3 comentarii:

PaWLy™ spunea...

bine tu ca mi-ai adus stiku` q serialu :| :-w

TiNkY º• º PiNkY spunea...

am uitat :)) cred ca am nevoie de pastile dalea pt tinere de minte:))

PaWLy™ spunea...

auzi tu :)) ... am auzit k si tu ai la fel de ordine ca si mine la haine =))

acu` mi-am amintit...cand am deschis dulapu`...si am picat k m-am speriat =))

:*