sâmbătă, mai 16, 2009

Prea mult fum

O smf! E ora 3 dim' si eu nu dorm :(( pt ca am baut 2 l de cola si sunt prea obosita.Acum ma uit pe MTV si e MTV Days..dar nu stiu daca e live,dar faza e ca e la mare,Costinesti :-< Azi am fost prin magazine si mi-am facut o caruta de nervi.Dorita acestor intamplari:

1.URASC sa PROBEZ haine!!! Defapt cred ca mai bine spus urasc sa probez haine in cabinele de proba.De exemplu:imi face placere sa probez tot felu'de modele intr-o cabina mareeeee incapatoare,cu multe cuiere,oglinda maaaareeeee si siguranta. Intr-o cabina ca aceea de la TNT sa tot stai si sa probezi.Usa,da usa frate,cu incheietoare deaia cum era la W.C'ul de la bunici :)) ,2 onglizi MARI plus un scaunel si foarte incapatoareee.Nici cea de la Tina R nu ma deranjeaza.E incapatoare si are multe cuiere :D,numai ca nu-mi place usa pe post de perdeluta,noroc ca locul este retras. Nu cum am patit la Terranova sau BSB :| perdelele alea sunt degeaba.Intr-un magazin din centru (nu-i stiu numele) cabina era formata din 4 perderele si 2 agatatori undeva pe la mijlocu' carpei.

2.Sa-mi aduca vanzatoarea haine la cabina.Ma,deci eu probez ce-mi place mie,da? Nu ce e in stoc sau ce-ti place tie.Daca vroiam sa o probez o luam eu.Uite asa m-am trezit la cabina cu un teanc de haine.Numai faceam fata pe bune.Si cel mai penal e ca la sfarsit,chinuie-te Alina sa iesi din cabina cu toate hainele alea si punele la loc,ca vanzatoarea draguta numai e draguta X(

3.Sa fiu intrebata: Cum iti vine?
Lasa-ma'n pace! Daca e sa nu-mi vina,o sa te chem si am sa te rog sa-mi aduci un nr mai mare sau mai mic.

4.Sa-mi placa ceva,sa-mi vina si sa fie defecta :| Un sentiment de ciuda ma cuprinde si mai ca o sa cumpar aceea haina(depinde de gravitatea defectiunii).
Tu astea care probati haine....va stiti masura nu?Pt ce dumnezeu va luati un nr mai mic si va chinuiti si trageti si sugeti burta si vino roata si cacat.Nu vezi ca nu-ti vine, las-o dracu',fugi si baga-te la cura si alergari,nu strica tu bunatate de haina. Asa m-am ales eu cu o pereche de blugi xxs fara fermoar.I-am cumparat pt ca-mi placeau,veneau bine si era singura masura de xxs :(.Am mai dat de o pereche de pantaloni albi ;x numai ca pleznise undeva in partea dreapta pe pulpa.De ce?! Pt ca cineva a sperat la ceva mai bun.Chinuie-te pe tine,la cura si ore de sport,nu hainele si pe mine.

Deocamdata atat.Daca mai gasesc ceva am sa mai scriu :))
Si acum ascult Voltaj-Albinuta :))
E atata de scurta vara asta si e plin de florii \:d/

3:57 :| si tot nu mi-e somn :)) dar am sa ma bag in pat,ca maineeee o zi lunga
Bye!

Niciun comentariu: