marți, mai 12, 2009

Mi se pare, de fapt nu mi se pare,ca mi se pare ca tu nici nu esti

C'mon :)) Cum poti fi asa? Nu sunt eu in masura sa judec pe nimeni,dar totusi.Azi eram la ora de sport,mai bine spus in vestiar :D si imi mancam inghetata linistita auzind ce vorbeau fetele,si mi-am dat seama ca vorbeau despre baieti ( d'ohh...ceva logic),mai precis despre prietenul a uneia dintre ele.Cica baiatu' are "gipan",plm ca se plimb...in fine,ceva normal la pipitele astea de "highschool".Si venise vorba de bani,nu stiu cum ca eu cred ca eram prea entuziasmata cu inghetata ;x,ca si ce daca e urat,sau prost,atata timp cat ii face toate poftele,merita. Aha,deci am mancat eu inghetata si a inghetat creieru' vostru :)) bun....mananc mai departe.Intre timp intra o colega de-a mea,la care fata:"auzi?m-ai vazut ieri in jeep cu un baiat nu?",ea spune da."Si cum ti se pare? E dragut?".Colega mea sta putin pe ganduri si spune:"Da,nu stiu,nu l-am vazut bine" Ok :)) e clar.
Deci ea chiar era "pe interes" :)) Daca iti place de cineva,nu ar trebuii sa ceri parerea alcuiva,nu spun ca nu ai voie sau ca ar fi ceva absurd pt ca si eu mai intreb,dar pe prietenele mele bune,nu pe oricine care m-a vazut cu el.Poftim,si ne mai intrebam ce's cu copii din ziua de azi.Fete la 15-16 ani in "gipane" (plm eu ma multumesc cu un Logan :( ...defapt toti prietenii mei cu masina au avut Logan :)),vorba tatei :"Alina dar tu numai evoluezi putin?Numai Logan? :)) )
asa,sa revin la ideea principala,fetele de 18,20 ani ar trebui sa umble cu elicoptere sau avioane particulare? :)) Ntz ntz :-j

Listening now:

Un comentariu:

PaWLy™ spunea...

ai uitat sa mentionezi ca...mancai inghe` cu mine ;x :"> ...

ji inca ceva...tactu` are otsar de dreptate :p :))))