miercuri, mai 06, 2009

Asa de "Noapte buna!"

Da..nu am mai scris de ceva timp,adevarul e ca sunt foarte ocupata,cica :)) Am mai scapat de o teza,engleza,pfiu..nu a fost grea,pnm,dupa ce ca nu ajunsesem la prima ora,ajung la teza si tarziu si mai vorbeam si la telefon cu o penala :-j,mda tot timpu'am parte de specii dastea.In fine,nu intru in detalii ca mi-e somn.Am primit o leapsa,si vreau sa o rezolv in seara asta :)) ca sigur iar nu o sa mai am timp :D

Leapsa la care imi cere sa raspund la urmatoarele 19 intrebari, mereu incepand cu prima litera a numelui meu.

1. Nume:Alina

2.4 cuvinte: acru,ancora,alint,aripa

3. Numele unui băiat: Alin

4.Numele unei fete: Andreea

5. O activitate:aruncatul cu oua :))

6. O culoare: alb

7. Ceva ce să porţi în viitorul apropiat: agocalmin,in buzunar

8. Un nume de mâncare: ananas la conserva :-"

9. Ceva ce găseşti în baie: alifie

10. Un loc: Antartica

11. Un motiv pentru întârziere: am uitat sa-mi reglez ceasu'

12. Ceva ce ai urla: aaaaauuuuu!

13. Un titlu de film:Another cinderella story

14. Ceva de băut: apa (d'ohh)

15. Un grup muzical: ASIA :))

16. Un animal: antilopa

17.Un nume de strada:aia,sti tu care :))

18. O marcă de masina:Audi

19. Titlul unei melodii: Ani de liceu


Pe data viitoare :))


P.S. leapsa merge mai departe la cine vrea :)

Un comentariu:

PaWLy™ spunea...

la grup muzical putea scrie Akcent
:p