miercuri, aprilie 22, 2009

Who can be?!

Mda...gata vacanta :) defapt a fost gata de ieri :)) dar la mine cum toate au prelungiri,putem sa spunem si asa.Mai ales ca ziua de marti e cea mai urata zi din sapt.ore de la 8 la 15(de precizat,foarte grele),deci chiar nu vroiam sa incep cu stangul.Dar se pare ca degeaba :)) uimita am fost ca m-am trezit chiar usor,fara "de ce eu?","de ce acum?" etc.ajunsa la scoala clar a trebuit sa incep cu teme si altele,2 lucrari :-j doar e la ordinea zilei.Mai tarziu insa,la ora de romana,dirigu ne-a intrebat care este modelul nostru in viata.Am stat putin pe ganduri,cine sa fie?Mama? NU! Clar nu :)) Dar atunci cine...si mi-am adus aminte ca de mult citeam blogul unei fete,imi placea cum sa imbraca(posta poze cu ea),cum gandea si ideile pe care le avea si multe altele.Dar,poate ca un necunoscut sa-ti fie model?Sa sa-ti provoace o stare de bine doar prin gandurile ce si le expune intr-un post pe blog?

P.S soare! Si eu stau in casa :| Superb!

Niciun comentariu: