vineri, aprilie 24, 2009

i wish i never met you boy


:( ce de cacat... Nu stiu,dar sapt asta a fost tare ciudata,sa nu zic groaznica ca e prea dur cuvantul,dar se apropie...:( DA, e vb despre un el,un el oarecare,pt mine insa nu e ;x din prima zi de cand l-am vazut,chiar daca eram la metri departare,pe o scara si cu prietenul meu :)) (acum este un fost),o privire si pac,da ceva normal la mine :)),dar am continuat sa-l vad,trecand,aruncandu-mi o privire care m-a sageta pana in inima,urmata de un zambet dulce 8->.Dar apoi trebuia sa ma trezesc din acel vis,care dura cateva secunde.Am inceput sa merg pe aceeasi strada,doar ca sa dau de el..si asa se si intampla.Tot timpul spuneam inainte ca am sa-i fac semn sa opresca(am uitat sa mentionez :)) el mergea cu masina,deoarece sta in alt cartier),dar de cate ori il vedeam ma pierdeam...si apoi am ajuns sa avem aceleasi cunostiinte...si asa ne-am intalnit intamplator(din partea mea nu chiar,a fost putin regizata intamplarea),in sfarsit,fata-n fata si sa ne vorbim.Pt ca ploua,m-a dus el acasa...Da,totul pare atat de frumos si parca nimic nu ne mai sta in cale,dar nu e asa,am aflat ca el are prietena,de mai mult de un an :| Si din aceasta cauza am decis sa renunt,chiar daca nu-mi sta in fire cand vine vorba de cineva de care imi place,da e mult mai bine asa.Nu vreau sa stric o relatie si nici sa-mi fac probleme...Greu,dar timpul le rezolva pe toate,desi timpu ramane principalul dusman.Iti simt chemarea si nu ma pot abtine,nu ma pot abtine de la vise cu tine si stiu ca orice vis legat de tine se va implini.

Un comentariu:

PaWLy™ spunea...

ceea ce da farmecul acestui text este prima parte: "ce de cacat" :)) ...[exprezie rostita de dany din prima lui zi de liceu 8-| ]

:*